سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، مؤمنِ پیشه ور را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :1
کل بازدید :34555
تعداد کل یاداشته ها : 94
103/2/19
9:26 ع

خواص معجزه آسای سیر برای درمان انواع بیماری و سلامتی پوست و مو


 

  • خواص معجزه آسای سیر برای درمان انواع بیماری و سلامتی پوست و مو

    سیر طعم دهنده قوی می باشد که در اکثر غذاها استفاده می شود. هنگامی که به صورت خام مصرف می شود دارای عطر و طعم تندی است که با خواص معجزه آسای آن مطابقت دارد. برخی معتقدند علت عطر و طعم سیر به دلیل دارا بودن ترکیبات گوگردی خاص می باشد که اثر مثبتی روی سلامتی و درمان بیماری ها دارد.

    مصرف سیر به صورت منظم، نه تنها برای سلامت کلی بدن مفید است بلکه باعث کاهش احتمال ابتلا به 4 بیماری رایج می شود که از عوامل اصلی مرگ و میر در جهان به شمار می روند. این بیماری ها شامل : بیماری های قلبی، سکته مغزی، سرطان و عفونت می باشد.

    موسسه ملی سرطان به طور صریح از هیچ مکمل غذایی برای پیشگیری از سرطان نام نبرده اما از سیر به عنوان یکی از سبزیجاتی که خواص ضدسرطانی دارد یاد کرده است.

    در زمان انتشار این مقاله بیش از 5100 مقاله متعدد مورد قرار گرفته تا تاثیر سیر در پیشگیری و درمان انواع بیماری ها را ارزیابی کند. نتیجه تحقیقات را در ادامه شرح داده ایم.

    خواص و فواید سیرخواص و فواید سیر

    خواص دارویی و درمانی سیر خام

    با توجه به فواید و خواص متعدد و بی نظیر سیر برای سلامتی ، در ادامه به بررسی این خواص پرداخته ایم. با پرشین استار همراه باشید.

    1- پیشگیری از بیماری های قلبی

    بررسی های متعدد نشان داده بیماری قلبی، علت اول مرگ و میر در ایالات متحده می باشد، سیر دارای اثر پیشگیری کننده و درمانی برای بسیاری از بیماری های قلبی عروقی و متابولیک از جمله تصلب شرایین، چربی خون، ترومبوز، فشار خون بالا و دیابت می باشد.

    نکته جالب و شگفت انگیز درباره سیر این است که با معکوس کردن روند بیماری های قلبی و عروقی، از تشکیل پلاک در شریان های کرونر قلب جلوگیری می کند. تشکیل و تجمع پلاک در شریان ها می تواند منجر به بیماری های قلبی شود.

    2- پیشگیری از سرطان

    بسیاری معتقدند سبزیجاتی مانند سیر و پیاز به دلیل دارا بودن ترکیبات گوگردی، بر روی پروسه تشکیل سلول های سرطانی اثر گذاشته و باعث کاهش احتمال ابتلا به سرطان می شوند. مطالعات متعدد نشان می دهد مصرف منظم سیر می تواند در پیشگیری از سرطان ها از جمله سرطان معده و مری، سرطان روده بزرگ، سرطان پانکراس و سرطان سینه تاثیر مثبت داشته باشد.

    3- کاهش فشار خون بالا

    خاصیت معجزه آسای دیگر سیر کنترل فشار خون می باشد. ترکیبات پلی سولید موجود در سیر باعث باز شدن یا گشاد شدن رگ های خونی و کاهش فشار خون بالا می شود. بنابراین افرادی که با وجود مصرف داروهای ضد فشار خون ، همچنان از این مسئله رنج می برند می توانند از سیر به عنوان درمان جانبی استفاده کنند. طبق آزمایشات انجام شده، مصرف روزانه 4 کپسول عصاره سیر تازه ( 960 میلی گرم) به مدت 3 ماه می تواند فشار خون را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.

    4- درمان سرماخوردگی و عفونت

    سیر به دلیل دارا بودن ترکیبات شیمیایی خاص ( مانند آلیسین) دارای خواص ضدمیکروبی، ضد ویروسی و ضد قارچی می باشد و در از بین بردن عفونت های رایج و درمان سرماخوردگی تاثیر مثبت دارد. افرادی که در ماه های سرد سال به صورت منظم سیر مصرف می کنند، نسبت به سایرین کمتر به بیماری های سرماخوردگی مبتلا می شوند و در صورت ابتلا ، سریعتر از سایر افراد بهبود پیدا می کنند.

    5- افزایش رشد مو و درمان طاسی

    طی تحقیقات انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی مازندران استفاده از ژل سیر روی پوست سر، دو بار در روز و به مدت سه ماه، می تواند برای درمان بیماری آلوپسی (ریزش مو) استفاده شود. آلوپسی یک بیماری پوستی است که باعث ریزش مو در ناحیه سر، صورت و گاهی در سایر نقاط بدن می شود.

    6- کنترل بیماری آلزایمر

    سیر حاوی آنتی اکسیدان می باشد که می تواند به مکانیسم های محافظ بدن در برابر آسیب های اکسیداتیو کمک کرده و بیماری های ذهنی و شناختی از جمله آلزایمر را کنترل کند.

    7- کنترل دیابت

    سیر یک تنظیم کننده طبیعی قند خون بوده و در کنترل دیابت، کاهش عوارض دیابت ( از جمله آترواسکلروز و نفروپاتی) ، کاهش کلسترول بد خون و بهبود گردش خون موثر است.

    8- بهبود عملکرد هضم

    اضافه کردن سیر به رژیم غذایی روزانه باعث رفع مشکلات گوارشی می شود و عملکرد طبیعی روده ها را بهبود می بخشد. مصرف سیر همچنین باعث کاهش تورم یا تحریک کانال معده می گردد.

    9- درمان بیماری های روده ای

    سیر در درمان مشکلات روده ای از قبیل اسهال، کولیت و اسهال خونی مفید بوده و به طور معجزه آسایی در از بین بردن باکتری های مضر موجود در روده موثر می باشد.

    10- درمان زخم و آکنه و بیماری های پوستی

    می توان از سیر به عنوان مرهمی برای بهبود زخم های عفونی استفاده کرد. ترکیب سیر و مواد دیگر از جمله عسل و زردچوبه، برای پیشگیری و درمان زخم های آکنه و به عنوان آنتی بیوتیک برای تسکین بثورات پوستی به کار می رود.

    11- تسکین دهنده آسم

    افراد مبتلا به آسم، هر شب قبل از خواب یک لیوان شیر را با چند حبه سیر پخته شده مخلوط کرده و میل کنند، این معجون برای پیشگیری از حملات آسم موثر می باشد.

    12- افزایش میل جنسی

    سیر دارای خواص تقویت کننده میل جنسی در زنان و مردان می باشد و از خستگی عصبی در حین رابطه جنسی جلوگیری می کند.

    فواید و مضرات مصرف سیرفواید و مضرات مصرف سیر

    ارزش غذایی سیر

    یک بوته سیر دارای ارزش غذایی زیر است:

    کالری: 4 گرم
    کربوهیدرات: 1 گرم
    پروتئین: 0.2 گرم
    فیبر: 0.1 گرم
    منگنز: 0.1 میلی گرم
    ویتامین (C) : به اندازه 0.9 میلی گرم
    کلسیم: 5.4 میلی گرم
    سلنیوم: 0.4 میکروگرم

    سیر حاوی مواد مغذی و مهم از جمله فلاونوئیدها، الیگوساکارید ها، اسیدهای آمینه، آلیسین و مقدار زیادی گوگرد می باشد. همچنین حاوی آنزیم های آلیسین می باشد که برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری های مزمن و مرگبار مانند سرطان و بیماری های قلبی عروقی مفید می باشد.

    تاریخچه مصرف سیر

    سیر از 7 هزار سال پیش توسط انسان مورد استفاده قرار گرفته و در دوران باستان و قرون وسطی به علت خواص دارویی بی نظیرش مورد توجه بوده است. گیاه سیر از گیاهان بومی آسیای مرکزی است اما در ایتالیا و جنوب فرانسه نیز کاشت می شود.

    در اوایل قرن هجدهم میلادی، نوشیدنی حاوی سیر خرد شده برای پیشگیری از ابتلا به طاعون در میان مردم رواج داشته است. همچنین در طول جنگ جهانی اول و دوم از سیر به عنوان یک ضدعفونی کننده برای زخم ها و رفع عفونت استفاده می شده است.

    بهترین روش های مصرف سیر

    سیر را هم به صورت خام یا پخته می توان مصرف کرد. سیر خام دارای خواص ضدمیکروبی قوی تری می باشد گرچه سیر پخته شده نیز ارزش غذایی و درمانی فراوانی دارد به طوری که با پختن سیر، ممکن است خاصیت آنتی اکسیدانی سیر افزایش یابد.

    خواه از سیر خام یا سیر پخته استفاده می کنید، توصیه می شود برای افزایش فواید آن، قبل از مصرف آن را خرد یا له کرده و بگذارید کمی بماند. خرد کردن و له کردن سیر باعث می شود آنزیم های آلیسین موجود در سیر فعال شود، این آنزیم ها به سرعت تجزیه شده و انواع مختلفی از ترکیبات سولفوری ایجاد شود که به افزایش سوخت و ساز آهن در بدن کمک می کند. به همین دلیل توصیه می شود سیر را به مدت 10 دقیقه بعد از خرد کردن یا له کردن مصرف نکنید تا مزایای آن دوچندان شود.

    راه دیگر مصرف سیر، به صورت روغن می باشد که برای درمان عفونت ها، مخصوصا عفونت گوش عالی عمل می کند.

    سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند افراد بزرگسال برای حفظ سلامتی خود، روزانه بین 2 تا 5 گرم سیر تازه ( معادل 0.4 تا 1.2 گرم پودر سیر خشک، 2 تا 5 میلی گرم روغن سیر یا 300 تا 1000 میلی گرم عصاره سیر) مصرف کنند.

    برای نگهداری طولانی مدت، بهتر است سیر را در دمای اتاق نگهداری کنید. رطوبت ممکن است باعث جوانه زدن سیر شود.

    عوارض احتمالی سیر

    – مصرف سیر خام می تواند باعث سوزش دهان، بدبو شدن تنفس، سوزش معده، نفخ ، تهوع، بوی بد بدن و اسهال شود. در صورت افزایش مصرف سیر خام، احتمال بروز این عوارض بیشتر می شود.

    -به طور کلی، مصرف سیر، به دلیل دارا بودن خاصیت رقیق کنندگی خون ، ممکن است باعث خطر بروز خونریزی شود. بنابراین توصیه می شود حداقل دو هفته قبل از عمل جراحی، مصرف سیر را متوقف کنید.

    – مصرف سیر در دوران بارداری یا شیردهی عوارض خاصی به دنبال ندارد اما در صورت تداخل دارویی ممکن است خطرناک باشد.

    – مصرف سیر در کودکان به مقدار کم و در مدت کوتاه، ایمن است اما نباید در دوزهای بالا مصرف شود.

    – اگر به بیماری های گوارشی مبتلا هستید، توجه کنید که سیر می تواند باعث تحریک دستگاه گوارش شود، افرادی که دچار زخم معده هستند از مصرف سیر خام خودداری کنند.

    – استعمال سیر خام به صورت مستقیم و به تنهایی روی پوست، ممکن است باعث بروز سوزش پوستی یا شدت یافتن آن شود.

    – در صورتی که دارای مشکلاتی از قبیل فشار خون پایین، مشکلات تیروئید، زخم ها یا سایر بیماری های مزمن هستید، قبل از مصرف سیر خام حتما با پزشک خود مشورت کنید.

    در صورت مصرف سیر به همراه هرگونه دارو، به ویژه مواردی که در ادامه ذکر شده، با پزشک خود مشورت کنید:

    -داروهای ضد خونریزی خون
    -ایزونییزید (نیدرازید)
    -قرصهای کنترل قند خون
    -سیکلوسپورین
    -داروهای ضد HIV / ایدز
    -داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs)

    منبع : draxe – organicfacts


  
  

تحلیل رفتن عضلات در سنین بالا با کاهش سیگنال‌های عصبی در ارتباط است


 

  • تحلیل رفتن عضلات در سنین بالا با کاهش سیگنال‌های عصبی در ارتباط است

    بررسی‌ها نشان می‌دهد تحلیل رفتن عضلات در سنین بالا با کاهش سیگنال‌های عصبی مرتبط است.

    به گزارش پزشکین به نقل از ایسنا؛ متخصصان علوم پزشکی در بررسی علت روندِ طبیعی تحلیل رفتن عضلاتِ پاها در سنین بالا دریافتند از دست رفتن عصب‌ها موجب این وضعیت می‌شود.

    در بررسی انجام گرفته روی 168 مرد، پزشکان انگلیسی مشاهده کردند عصب‌های کنترل کننده پاها تا سن 75 سالگی حدود 30 درصد کاهش می‌یابند.

    با بالا رفتن سن ماهیچه‌ پاها کوچکتر و ضعیف‌تر می‌شود و موجب بروز مشکلاتی در حرکت‌های روزمره همچون بالا و پایین رفتن از پله‌ها و بلند شدن از روی صندلی می‌شود.

    به گفته کارشناسان در نهایت تمامی افراد دچار این وضعیت می‌شوند اما علت دقیق این مشکل مشخص نیست.

    پزشکان انگلیسی اظهار داشتند: به طور معمول در افراد جوان 60 تا 70 هزار عصب وجود دارد که حرکت در پاها را کنترل می‌کند اما تعداد آنها در سنین بالا به طور قابل توجهی تغییر می‌کند.

    به گزارش شبکه خبری بی بی سی، به گفته آنها کاهش شدید عصب‌های کنترل کننده ماهیچه‌ها به این مفهوم است که آنها از بین می‌روند. ماهیچه‌ها نیاز دارند سیگنال‌های صحیحی از سیستم عصبی دریافت کنند که پیام منقبض شدن را به آنها برساند و بدن بتواند حرکت داشته باشد.


  
  

بازی امروز استقلال خوزستان و خونه به خونه در جام حذفی


 

  • بازی امروز استقلال خوزستان و خونه به خونه در جام حذفی

    دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و خونه‌به‌‌خونه بابل پای دیگر فینال مسابقات جام حذفی را مشخص می‌کند، دیداری که امروز (جمعه) با مصاف تیم قعرنشین لیگ برتری و تیم بالانشین دسته‌اولی می‌تواند بسیار نزدیک و البته حساس باشد.

    استقلال خوزستان با کسب 23 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و یکی از نامزد‌های اصلی سقوط به لیگ پایین‌تر به‌حساب می‌آید. شاگردان عبدالله ویسی ابتدا در مرحله یک‌شانزدهم نهایی تیم میعاد مغان اردبیل را با نتیجه 5 بر صفر از پیشِ‌رو برداشت و در ادامه با پیروزی 2 بر صفر ملوان را حذف کرد. آبی‌های خوزستانی در مرحله یک‌چهارم به سد تراکتور‌سازی برخوردند که البته خوش‌شانس بودند و با برتری 4 بر 3 در ضربات پنالتی به نیمه‌نهایی رسیدند.

    البته‌ این تیم جنوبی در حالی به استقبال خونه‌به‌خونه می‌رود که این روز‌ها با حاشیه‌ها و مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم ‌می‌کند، از حاشیه‌های حضور بدون هماهنگی دلفی در تمرینات تیم آیندهوون هلند گرفته تا بحث عدم دریافت مطالبات بازیکنان این تیم که حتی اخیراً چند روزی هم تمرینات این تیم را به تعطیلی کشاند، البته شاگردان ویسی در این بازی میزبان هستند و با توجه به اینکه تماشای این بازی از سوی باشگاه رایگان اعلام شده, می‌توانند روی حمایت هواداران‌شان برای رسیدن به فینال حساب ویژه‌ای باز کنند.

    در سویی دیگر اما خونه‌به‌خونه که با راهیابی به نیمه‌نهایی شگفتی‌ساز این مسابقات لقب گرفته‌ در ابتدا راه‌آهن را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و در ادامه دو تیم لیگ برتری مشکی‌پوشان و گسترش‌فولاد را از گردونه مسابقات حذف کرد. شمالی‌ها بعد از تساوی مقابل مشکی‌پوشان در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 2 پیروز شدند و در یک‌چهارم نیز گسترش‌فولاد را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند تا خودشان را از حد و اندازه‌ تیم‌های لیگ دسته یکی, بالاتر نشان دهند.

    خونه‌به‌خونه که با 49 امتیاز در رده دوم لیگ دسته اول قرار دارد, یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر به‌شمار می‌آید. بازیکنان این تیم با رسیدن به این مرحله, حالا حتی رؤیای قهرمانی جام حذفی را هم در سر دارند تا احتمالاً همزمان با نخستین صعودشان به لیگ برتر, حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز جشن بگیرند، البته جدا از هرنتیجه‌ای که در بازی فردا رقم می‌خورد, تیمی که فینالیست می‌شود باید در فینال مقابل استقلال تهران سخت‌ترین بازی خود را در خرمشهر تجربه کند، استقلالی که این‌روزها بسیار آماده و سرحال است و بازیکنان و کادر فنی این تیم بعد از ناامیدی به قهرمانی لیگ برتر, برای جام حذفی حسابی دندان تیز کرده‌اند.

    دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و خونه‌به‌خونه بابل ساعت 15 امروز جمعه 18 اسفند 96 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.


  
  

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام دلواپسی از رسانه تک موزیک

» آهنگ و تنظیم کننده : – | ترانه سرا : – «

با دو کیفیت 128 & 320 ، همراه متن آهنگ از پخش آنلاین لذت ببرید

Download New Music Hamed Homayoun Called Delvapasi

بزودی از تک موزیک


  
  
   1   2   3   4   5      >